Oli monipuolista opettamista ja aina sai kysyä, jos jokin askarrutti. Esille tuotiin paljon kaikkea mahdollista, mitä kokeessa voidaan kysyä.
Hyviä käytännön vinkkejä, osasi perustella kaikki vastaukset kysymyksiin rauhallisesti yms
Hyvä ja asiantunteva perehtyy kunnolla kysymyksiin ja oikeasti avaa asioita. Opettaa suurella sydämellä
Empaattinen ja ihana opettaja, kohtaa opiskelijat kivasti. Myös tunnit hyviä ja jäi itselle kiva fiilis.
hyvä opettaja ottaa huomioon kaikki tasosta riippumatta
opetus erinomaista,asiantuntevuus todella iso.
Osaa selittää ja purkaa osiin matemaattisia asioita erittäin hyvin. Matematiikan ja logiikan ymärrykseni parani paljon. Arvostan etenkin sitä, että opettajalle voi ehdottaa tehtäviä yhdessä ratkaistavaksi soveltaen aiempia pääsykokeita ja että opettaja tsemppaa vaikka menee väärin
Erittäin mukava ja rauhallinen opettaja kävi todella selkeästi asioita lävitse jotta kaikkien olisi ne helppo ymmärtää
Koin asiat selkeiksi ja tykkäsin opetuksen tavasta.
On nautinto olla ja kuunnella tuntiasi, todella asiallista:)
Hyviä muistisääntöjä!!
pysäytti ja palasi takaisin jos mentiin liian nopeasti, joka oli positiivista!
Selitti hyvin ja kertoi hyviä vinkkejä tehtävien tekoon.
opetus oli selkeää
Loistava tapa opettaa, positiivisen kautta. Ja aina hän jaksaa vastata mun moniin kysymyksiin myös sähköpostilla, sain aina nopeesti vastaukset.
Erittäin mukava ja rauhallinen opettaja kävi todella selkeästi asioita lävitse jotta kaikkien olisi ne helppo ymmärtää