Hyvä ja asiantunteva perehtyy kunnolla kysymyksiin ja oikeasti avaa asioita. Opettaa suurella sydämellä
Empaattinen ja ihana opettaja, kohtaa opiskelijat kivasti. Myös tunnit hyviä ja jäi itselle kiva fiilis.
hyvä opettaja ottaa huomioon kaikki tasosta riippumatta
opetus erinomaista,asiantuntevuus todella iso.
Opettaja selitti kaikki todella hyvin, antoi hyviä vinkkejä, vastas kysymyksiin hyvin ja ylipäätänsä jakoi hyvää energiaa oli kohtelias ja oli kiva tulla hänen tunnilleen. Tykkäsin todella paljon hänen tavasta opettaa.
Hyvin selitetty vaikeat asiat, tätä osiota jännitin jo ennen kurssin alkua matikan osion jälkeen eniten. Toni kuitenkin selitti asiat niin yksinkertaisesti kun tunneilla käydyt asiat voi selittää, oli myös kärsivällisyyttä selittää kysyjille asiat pala palalta
Kiitos hyvästä kurssista!
Selitti tehtävät tavalla joka oli helppo ymmärtää.
Opetus oli selkeää ja opettaja erittäin sympaattinen ja kannustava