Vuodesta toiseen erinomaista palautetta saavat asiantuntevat opettajat ovat monelle syy valita juuri Eezy Valmennuskeskuksen kurssi.
Kaudella 2025-2026 vastaavan tammikuun lähiopetuskurssin käyneet ovat arvioineet kurssin sisältöä seuraavasti (asteikolla 1-5):
- Opetus (arvioitu opettajien asiantuntevuutta, opetustaitoa sekä innostavuutta) 4,9
- Kurssimateriaalit 4,7
- Tutorointi 4,6
Poimintoja palautteista vastaavalta lähiopetuskurssilta keväältä 2026:
Patrit opetti erittäin hyvin, oli huumoria ja hyviä selityksiä ja tapoja ratkaista tehtäviä. Tuli paljon ”ahaa” hetkiä, jotka kertoivat onnistumisesta opetuksessa. Materiaalit olivat myös hyvät ja kaikki helpotkin asiat käytiin alusta asti läpi
Opettajana Patrik on todella motivoiva, suoraviivainen, asiantunteva, ja hänen opetustaan on helppo seurata. Hän varmistaa, että jokainen ymmärtää opetettavat asiat omalla tavallaan ja hän etenee täysin oppilaiden kehityksen mukaan tietysti heitä haastaen. Olen oppinut matematiikassa Patrikin opetuksesta paljon enemmän kuin monilla lukion kursseilla!
Patrik osasi muodostaa tunnit todella hyvin. Tunneilla oli sopivasti tasapainotettu teoriaa ja harjoitustehtäviä. Myös Patrikin myötätunteet sekä ymmärrys oppilaita kohtaan toivat paljon lohtua kevään edetessä.
Erittäin loistava opettaja! Osaa opettaa asiat todella selkeästi ja ymmärrettävästi. Osaa vastata myös meidän esittämiin kaikenlaisiin kysymyksiin. Todella innostava opettaja, tunnit ovat hauskoja ja oppiminen on kivaa. Haluaa selkeästi, että hänen oppilaat oppivat ja ymmärtävät asiat. Yksi parhaista opettajista!
Patrikin opetus on ollut oman pääsykoekevääni yksi tärkeimmistä tukipilareista! Hän tietää ja osaa selittää ennen kaikkea _olennaiset_ asiat saumattomasti ja ns. yksinkertaistaa paperilla monimutkaisten ja kammottavilta kuulostavien asioiden ydinasiat.
Hänen kuiva huumorintajunsa on myös pitänyt rankemmatkin luennot kevyen tuntuisina ja huolehtinut, että vaikeiden tehtävien äärellä kukaan ei luovuta turhaan.
No notes!
Patrik selkeästi osaa hommansa, mutta myös välittää kurssilaisista ja on siten aidosti mukana opetuksessa. Tunnit meni aina hyvin ja jaksoi selittää asioita auki, sekä oli aina valmis jäämään jeesaamaan tuntien jälkeenkin. Piristi tätä kevättä tosi paljon 🙂 Ei oikeen mitään moitittavaa.
Patrik oli loistava opettaja ja osasi asiansa todella laajasti. Ainoa asia mitä sanoisin olisi, että mahdollisesti hänen niin suuresta osaamisalueesta oppilaan perspektiivi ehkä unohtuu. monet asiat ovat hänelle varmasti itsestään selvää koska niitä asioita hän on hinkannut minttiin, mitta monella oppilaalla tätä ei varmasti ole. en tiedä mitä tälle konkreettisesti voisi tehdä.
Jarno ei tullut nyt niin tutuksi kun tunteja oli yhteensä vain kolme, mutta opetustyyli oli myös ihanan piristävä. Hauska tyyppi ja opetuksesta välittyi että nauttii työstään
Jarnokin ihan best! Opettajana Jarno on omistautunut ja kannustava.
Jarno on erittäin hyvä ja tietää mistä puhuu. Jarno on myös hyvin rauhallinen ja kuuntelee opiskelijoiden toiveita ja huolia. Opetuksen laatu on mielestäni erittäin hyvää.
Opettaja oli innokas, ja loi kannustavan ilmapiirin kurssille. Häneltä uskalsi kysyä huoletta mikä mietitytti.
Todella kattava sisältö. Kurssi on suunniteltu etenemisen kannalta todella hyvin ja rakentuu selkä pohja josta sitten päästään aina syventymään ja soveltamaan. Harjoituspääsykokeet todella hyviä, kiitos niistä! Niiden läpikäynnit myös todella kiva ja hyvä asia. Sopivasti löytyy perustehtäviä sekä soveltavempia ja haastavempia tehtäviä.
Harjoituskokeet ovat mielestäni olleet haastavampia aikaisempiin vuosiin verrattuna, mikä on erittäin iso plussa. Artikkeliharjoittelussa olevat artikkelit ovat olleet hyvin monipuolisia ja niiden tehtävät ovat olleet myös vaativia ja sisältäneet jekkutehtäviä. Näistä olen saanut erittäin hyvää harjoittelua. Kurssimateriaali ylipäänsä on ollut erittäin kattava ja laaja, toki sieltä löytyy myös samoja tehtäviä kuin edeltävinä vuosina. Olen myös iloinen siitä, että olen saanut tueksi myös lisämateriaalia, joista olen kokenut myös paljon hyötyä.
Tutorit best <3, vaikka en osallistunutkaan kaikille kerroille, niin heidän näkemänsä vaiva diaesitysten ja tuen tarjonnassa on aivan super tärkeää työtä!
Tiedottaminen onnistui todella hyvin. Kaikki tiedot ja kurssin mahdolliset muutokset tulivat helposti sekä nopeasti opiskelijoiden tietoon.
Asiat tuli perille ja monella eri viestintäpalvelulla, mikä oli hyvä. Vastattiin nopeasti ja mukavasti
Yleisesti koen, että teidän kurssi on erittäin toimiva varsinkin tämä lähiopetus mahdollisuus iso iso plussa!
Olen erittäin kiitollinen, että järjestätte valmennuskursseja. Niistä on aivan älyttömän suuri apu meille hakijoille, teette jokaikinen tärkeää työtä! <3
Suurkiitos Patrikille vielä! Harvoin pääsee noin tsemppaavan opettajan opetettavaksi.